Ako nakupovať?
1. krok – nákupný košík
Do košíka môžete vložiť ľubovoľné množstvo produktov a kontrolovať ich množstvo a cenu. Tak okamžite vidíte, že koľko celkovo za nákup zaplatíte.
2. krok – údaje o zákazníkovi
Cieľom druhého kroku je informovať nás o tom, že kam si prajete, aby tovar bol doručený. Registrovaní užívatelia si môžu v profile uložiť viac doručovacích adries a s jediným kliknutím si zvoliť, na ktorú adresu musí objednaný tovar doraziť.
3. krok – spôsob doručenia
V tomto kroku si môžete vybrať spôsob doručenia objednaného tovaru.
Osobný odber – po skompletizovaní Vašej objednávky Vás budeme skontaktovať telefonicky, kedy si môžete vyzdvihnúť Váš objednaný tovar. Kuriérská služba – doručenie prebieha cez pracovné dni v čase od 09:00 do 18:00 – termín záleží od kuriéra, nevieme ho ovplyvniť. Pokiaľ Vám kuriérom navrhnutý termín nebude vyhovovať dohodnite si s ním náhradný termín. Tovar jednej objednávky môže byť rozdelený podľa veľkosti a dostupnosti do viac zásiliek.
4. krok – spôsob platby
Predposledným krokom je výber platby. K dispozícii sú nasledovné spôsoby:
- Platba v hotovosti pri doručení (dobierka) – Celkovú sumu za tovar uhradíte až pri preberaní zásielky.
- Platba bankovým prevodom – Celkovú sumu za tovar uhradíte vopred. Tovar bude expedovaný až po prijatí platby na náš účet.
5. krok – dokončenie objednávky
Teraz už nezostalo nič iné, len prehliadnutie a potvrdenie kompletného súhrnu objednávky. Týmto okamžikom preberá náš systém Vašu objednávku.
O úspešne prevedenú objednávku Vás budeme informovať potvrdzujúcim e-mailom, v ktorom nájdete aj prihlasovacie údaje k nám do obchodu (pre prípadné zmeny v objednávke a informácie o stavu Vašej objednávky).
6. krok – zmeny v objednávke
Objednali ste si tovar o ktorý už nemáte záujem? Vybrali by ste si lepší model alebo prajete si zmeniť niečo iného vo Vašej objednávke? Kontaktujte nás telefonicky, e-mailom alebo napíšte správu k objednávke po prihlásení do obchodu.